[title_box_widget _id="887832" text="SEOdrive" title="Tanie pozycjonowanie – czy jest możliwe?" type="h3"]

Generalnie ten nagłówek nie ma większego sensu – ale nie stworzyliśmy go tylko dlatego, że słowo kluczowe, które w nim zostało umieszczone – tanie pozycjonowanie ma średnio w/g Google Trends 1600 zapytań w wyszukiwarce.

Ceniąc Państwa czas, zważywszy na przyszłe zapytania ze strony klientów stwierdziliśmy, że raz, ale wystarczająco jasno i precyzyjnie odpowiemy na to najczęściej zadawane pytanie. Nie ma czegoś takiego jak tanie pozycjonowanie stron internetowych.

Polska mentalność, co widać np. poprzez organizowane przez nasze Państwo przetargi na budowę dróg, budynków, stadionów, sprzętu wojskowego w MON preferuje jako główne kryterium wyboru – najniższą cenę. To błędne podejście – uważamy, że jeżeli coś ma być dobrze zrobione od podstaw, że jeżeli budujemy Państwu biznes, który na lata przyniesie określone zyski, to za takimi działaniami SEO muszą iść realne pieniądze.

Tanie pozycjonowanie - czy jest możliwe?