[title_color_box_widget _id="437421" title="Q29weXdyaXRpbmcgdyBvYmN5bSBqxJl6eWt1IC0gPHNwYW4+b3ByYWNvd2FuaWUgaSB3ZHJvxbxlbmllPC9zcGFuPg==" type="h3"]

Kluczową kwestia jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepów www za granicą jest opracowanie treści od strony analitycznej. Oznacza to, że jeśli chcemy stworzyć kaloryczną treść, która będzie generować ruch musimy ją dokładnie przygotować. Ów opracowanie oznacza, że treść powinna zawierać odpowiednie nasycenie słów kluczowych, zarówno o dużym jak i mniejszym wolumenie ruchu. Oczywiście ważna jest także struktura nagłówków, linkowanie wewnętrzne czy pogrubienia – a więc optymalizacja treści na stronie już po wdrożeniu. Treść to także meta atrybuty tytułu i opisy. Jak widać tych elementów jest całkiem sporo. Pamiętajmy, że treść na strony ma charakter statyczny – opisy strony głównej, kategorii, produktów, ale i dynamiczny – wpisów blogowych, które czasem warto aktualizować. Kluczową rolę w przypadku pozycjonowania zagranicznego od strony treści będzie więc odgrywał wysokiej klasy tłumacz.

Czytaj także: Jak opracować kaloryczną treść na stronę internetową?